Bestuurs-APK

Bestuurs-APK

Workshop · 2 dec, 19:00 - 21:30
Stationsstraat 25, 8161 CP Epe, Nederland
Aanmeldingen sluiten over een maand.
Deel workshop
Vrijwilligersacademie Noord Oost Veluwe
#82912
Scan me of ga naar www.vrijwilligheerde.nl/o/Vrijwilligersacademie-Noord-Oost-Veluwe/activiteiten/Bestuurs-APK/82912 om je aan te melden

Contactpersoon

Samenvatting

Heb jij je bestuurszaken nog op orde? Kom en doe mee met de bestuurs-APK voor bestuurders van verenigingen en stichtingen.

Uitgebreide omschrijving

Inhoud workshop

Elke vereniging of stichtingen is ooit opgericht om samen goede dingen te doen. Helaas zijn bestuursleden tegenwoordig meer tijd kwijt met regels, wetten, risico’s, verzekeringen etc, dan met het aansturen van de club en de activiteiten. In de bestuurs-APK nemen we samen een heel aantal van deze regels en wetten door, kijken we naar risico’s en verzekeringen en is er veel ruimte voor vragen. Je gaat naar huis met een ingevulde actielijst voor jullie bestuur en een informatiepakket over de verschillende onderwerpen.

Wat leer je tijdens de workshop

Na afloop weet je meer over wetten en regels en wat die betekenen voor jullie bestuur. En heb je zicht op hoe jullie er voor staan.

Voor wie is deze workshop

De workshop is bedoeld voor bestuursleden van verenigingen en stichtingen.

Door wie wordt de workshop gegeven

Wij zijn Iduna Obbema en Odile Jansen van de Leefbaarheidsalliantie en we ondersteunen heel diverse bewonersgroepen en besturen in heel Gelderland. Daarbij zagen we hen aanlopen tegen zaken als WBTR, verzekeringen etc. We bedachten dat het veel leuker is om daar samen in een groep mee aan de slag te gaan: wij houden de sfeer erin, samen leer je van elkaar en na afloop ben je een heel eind op weg.

Waar

Kulturhus, Stationstraat 25, Epe

Hoe kom ik er?

Aanmeldingen sluiten over een maand.
Deel workshop

Over Vrijwilligersacademie Noord Oost Veluwe

De Vrijwilligersacademie Noord Oost Veluwe organiseert gratis workshops voor alle vrijwilligers die actief zijn in de gemeente Epe, Hattem en Heerde.